Vrácení a reklamace

Formulář pro odstoupení od smlouvy (do 14 dnů)

Reklamační formulář

 

 

Tento dokument stanoví podmínky pro vrácení a reklamaci zboží zakoupeného na našem e-shopu prodávajícím ručně vyráběné doplňky z juty ("E-shop"). Před použitím našich služeb si prosím důkladně přečtěte následující podmínky.

1. Právo na odstoupení od smlouvy

1.1 Lhůta pro odstoupení
Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

1.2 Postup pro odstoupení
Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás prosím informujte e-mailem na info@relame.cz s jednoznačným prohlášením o vašem rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Uveďte prosím vaše jméno, příjmení, číslo objednávky, datum objednávky a číslo účtu, na který je možno částku vrátit.

1.3 Vrácení zboží
Zboží musí být vráceno bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, na adresu:

Eva Šafářová
Mladé vinohrady 605
691 05 Zaječí

Zboží musí být vráceno v původním stavu, nepoškozené, nepoužité a v původním obalu.

1.4 Náklady na vrácení zboží
Náklady na vrácení zboží nese spotřebitel, pokud není dohodnuto jinak.

1.5 Vrácení peněz
Po obdržení vráceného zboží vám vrátíme všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku vašeho výběru jiného druhu dodání, než je nejlevnější standardní dodání, které nabízíme). Peníze vám budou vráceny stejným způsobem, jakým jste provedli původní platbu, případně na bankovní účet. Vrácení peněz proběhne nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží.

2. Reklamace zboží

2.1 Záruční doba
Na zboží se poskytuje zákonná dvouletá záruka.

2.2 Postup pro reklamaci
Pokud chcete reklamovat zboží, kontaktujte nás prosím e-mailem na info@relame.cz spolu s reklamačním formulářem, kde uveďte popis vady a přiložte fotodokumentaci. Reklamované zboží zašlete na adresu:

Eva Šafářová
Mladé vinohrady 605
691 05 Zaječí

2.3 Vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se nedohodneme na delší lhůtě. O výsledku reklamace vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

2.4 Práva z vadného plnění
Pokud je reklamace oprávněná, máte právo na bezplatnou opravu nebo výměnu zboží, případně na přiměřenou slevu nebo odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, pokud není oprava nebo výměna možná.

3. Výjimky z možnosti odstoupení a reklamace

3.1 Zboží na míru
Nelze odstoupit od smlouvy na dodávku zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

3.2 Poškození zboží
Nelze reklamovat vady způsobené nesprávným použitím, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením či zašpiněním.

4. Kontaktní údaje

Pokud máte jakékoli dotazy nebo potřebujete další informace, kontaktujte nás:

E-mail: info@relame.cz
Telefon: +420 735 511 992

Tyto podmínky pro vrácení a reklamaci zboží jsou platné od 20.7.2024.